Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

MPARMPOYNIA ORIANTAL...YLIKA...1kilo mparmpounia,1kilo ntomates,miso flitzani tsagiou ladi,miso flitzani aspro krasi,1kremmudi se fetes,2skelides skordo,alati,piperi,lemoni kai maintano...EKTELESH...katharizete kai plenete ta mparmpounia.afinete na stragiksoun kala kai ta paspalizete me alati kai piperi kai ta rantizete me xumo lemoniou kai me to miso ladi.plenete kai kobete se fetes ths ntomates.tis brazete gia mish wra me to kremmudi,to skordo kai to krasi kai tis pernate apo ton mulo laxanikwn.prosthetete sth saltsa to upoloipo ladi kai th brazete gia 20lepta h wsotou phksei.pshnete ta mparmpounia ston fourno,katw apo to gril,wsotou ridisoun.ta skepazete me th saltsa kai ta pshnete akomh gia 15lepta peropou.garnirete me leptes fetes lemoniou kai me klwnaria maintano.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου