Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

KORMOS...YLIKA...3/4flitzaniou tsagiou aleuri,3/4koutalaki tsagiou mpaikin paounter,3/4flitzaniou tsagiou zaxarh,1flitzani tsagiou marmelada fraoula,4auga,ligo banilia kai elaxisto alati...EKTELESH...se bouturomeno tapsi strwnete ladoxarto.aleifete kai to xarti me bouturo.koskinizete kai metrate to aleuri,to ksanakoskinizete me thn mpaikin paounter kai me to alati.xtupate sto mikser,gia tria lepta,ta auga kai prosthetete tmhmatika th zaxarh.sunexizete to xtuphma wsotou phksei to migma kai parei to xrwma tou axurou.prosthetete to apoma kai to migma apo aleuri enw anakateuete elafra.bazete to migma sto tapsi kai to strwnete me spatoula.to pshnete amesws se dunato fourno gia 12lepta peripou h wsotou fouskwsei kai rodisei elafra.paspalizete mia petseta h ena xarti me ligo zaxarh kai anapodogurizete to tapsi.to bgazete,ksekollate to xarti kai aplonete panw th marmelada.to tuligete se rolo,arxizontas apo th stenoterh pleura.to afhnete tuligmeno sthn petseta h sto xarti merika lepta.to ksetuligete kai ton serbirete kata protimish mou kommenon se fetes.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου