Σάββατο 27 Ιουνίου 2009


TSIPOYRES ME OYZO...YLIKA...2freskies tsipoures,1mikro matsaki fresko thumari,3klonarakia dentrolibano,ligo piperi,4koutalies elaiolado,5koutalies ouzo,3skelides skordo,3kremmudia,2karota,2fulla dafnhs,2gr zafora,1/4tou litrou leuko ksiro krasi kai ximo 1/2lemoniou...EKTELESH...katharizoume ta psaria kai ta plenoume kala me kruo nero.ta stegnonoume me xarti kouzinas kouzinas.plenoume kai stegnonoume to thumari kai to dentrolibano.paspalizoume me alati kai piperi tis koilies twn psariwn apo mesa kai tis gemizoume me th mish posothta twn murwdikwn.aleifoume ena purimaxo skeuos pou na xwraei aneta ta psaria me 2koutalies elaiolado.topothetoume mesa tis tsipoures kai tis perixunoume me to upoloipo ladi.paspalizoume ta psaria me ta upoloipa murwdika kai ta perixunoume me to ouyo.prothermenoumai ton fourno stous 220bathmous.katharizoume to skordo kai fulame tis skelides oloklires.katharizoume ta kremmudia kai ta karota kai ta koboume se rodeles.topothetoume ta kremmudia,ta karota kai tis skelides gurw apo ta psaria.triboume ta fulla tis dafnhs me to xeri kai paspalizoume to faghto.nostimizoume me alati kai piperi kai paspalizoume ta psaria me th zafora kai prosthetoume to krasi.pshnoume sth mesaia sxara tou fournou gia 20-30lepta.oso psinontai ta psaria ta perixinoume suxna me to zoumi tous gia na mhn kserathoun.telos serbiroume ta psaria afou proigoumenos perasoume thn saltsa pou exei dimiourgithei apo psili sita kai ta exoume perixusei...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου