Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

LAZARAKIA H LAZARINES.....YLIKA:2kg alevri gia tsourekia,600gr zaxarh,800gr magia,2koupes nero,1ksylo kanelas,1kout,tou glykou alati,3 koupes stafides,4 kout.soupas koniak,2koupes ladi,ligh skonh kanelas,5 garyfalla oloklhra,glykozh(proeretika)EKTELESH:vrazete to nero me to xylo ths kanelas kai to kratate xliaro,se mia lekanh vazete to alevri kai adeiaxete pane tou to ladi,trivete to alevri me to ladi etsi wste na aporofithei,kanete mia lakouva sth mesh liwnete th magia sto kanelonero kai adeiazete mesa sth lakouva.pernete apo gyrw alevri kai zymwnete prosthetwntas ligo nero akoma an xreiastei.skepazete ki afhnete 2 wres peripou na diplasiastei se ogo h zymh sas.pernate sto mplenter sto sigano tis stafides me thn kanela ki ena 2 garyfala kai to koniak.milos h zymh einai etoimh kovete se kommatia sto megethos enos mikrou mhlou kai plathete se stenomakra,piezete me ta xeria sas wste na plateinei h zymh kai vazete ligo apo to migma stafidas mesa s afth,kleinete prosektika kai deinete sxhma sto exwteriko xrhsimopoiwntas th fantasia sas etsi wste na moiazoun me paidakia me stavrwmena xeria,topotheteite ta lazarakia se tapsi me xarti pshsimatoa araia giati tha fouskwsoun,ki afhnete gia miamish wra peripou.aleifete proeretika me glykozh vazete matia me kommatakia garyfalou kai pshnete stous 200 vathmous gia mia wra.Y.G ta paliotera xronia oi noikokyres eftiaxnan lazarakia gia ta mikra paidia ths oikogeneias kai gia ta koritsia pou phgenan na poun to tragoudi tou lazarou,shmera to ethimo afto dysthxws teinei na ekleipsei kalo omws einai na mhn xexastei entelws.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου