Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

PSARONEFRI ME FASOLAKIA MAGEIREMENA SE XYMO MHLOY...YLIKA...2fileta psaronefri(xwris to lipos kai ta neura pou exei stis akres),2megala kokkina kremmudia,2koutalies soupas kastanh zaxarh,60mlxumo mhlou,xumo apo 1megalo lemoni,350gram.lepta fasolakia,elaiolado,alati kai piperi...EKTELESH...aleifete tafileta me ligo elaiolado kai ta paspaliyete me ligo alati kai piperi.prothermainete to fourno stous 180bathmous ston aera.bayete ena antikolitiko thgani sth fwtia kai thganiyete elafrws ta fileta apo oles tis pleures etsi wste na paroun omoiomorfo xrwma.ta bgazete kai ta bazete se ena tapsaki.afhste to thgani sthn akru xwris na to plunete.pshnete ta fileta sto fourno gia 15-18lepta.otan pshthoun,ta bgazete kai ta kobete se xontres fetes.kobete ta kokkina kremmudia se 8komatia to kathena.bazete to antikolitika thgani me tous xumous pou exoun meinei apo to psaronefri sth fwtia na zestathei.prosthetete 1koutalaki glukou elaiolado kai ta kremmudia.ta paspalizete me thn zaxarh kai ta swtarete se metria fwtia mexri na arxisei na karamelwnei h zaxarh.sbhnete ta kremmudia me tous xumous mhlou kai lemoniou.xamhlwnete th fwtia kai ta afhnete na mageireutoun mexri na eksatmistoun ta ugra.en tw metaksu se ena mikro katsarolaki brazete ta fasolakia se alatismeno nero gia 10-15lepta.ta sourwnete kai ta perixunete me kruo nero etsi wste na krathsoun zwntano to xrwma tous.ta prosthetete sto thgani mazi me ta kremmudia,ta anakateuete kai ta serbirete se piata mazi me ta kommatia apo to psaronefri.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου