Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

EKSOXIKO ARNAKI SE FYLLO KROUSTAS.....YLIKA:1 mpouti arnisio kata protimish galaktos giati to kreas tou einai pio malako kai pio glyko.2 fylla kroustas,2 kremmydia metria,1 flytzani tou kafe ladi,3 metries patates,200 gr kefalograviera,3 koutalia voutyro,alati,piperi.EKTELESH:plenoume to kreas kai to vrazoume gia 1 wra peripou (an den einai galaktos isws xreiastei gyrw sta 15 me 20 lepta akomh).rixnoume to ladi sthn katsarola kai swtaroume psilokommena ta kremmydia,kovoume se kommatia tis patates kai to tyri kai tis prosthetoume sthn katsarola liga lepta prin katevasoume apo th fwtia.alatopiperwnoume to kreas kala mesa ki exw kai to gemizoume me th gemish pou etoimasame sthn katsarola,to ravoume h to tyligoume etsi wste na kleisei poly sfixta.aplwnoume ta fylla kroustas ston pago kai ta peryxinoume me to miso voutyro liwmeno,tyligoume me ta fylla to kreas kai to vazoume se tapsi me to anoigma pros ta katw,peryxinoume me to ypoloipo voutyro kai to pshnoume se siganh fwtia gia mia wra peripou akoma.afhnoume na krywsei ligo skepasmeno me mia katharh petseta wste na mhn trivete to fyllo otan to kopsoume,kovoume se merides kai serviroume me anamikth salata prasinwn laxanikwn kai ntresig lemoniou.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου