Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

PATZARIA SALATA ME XYNOMHLO KAI ARWMA KARYDIOU.....YLIKA:1kg patzaria,1 kardia marouliou,2 mikra karota,1xynoimhlo,mhlixydo.2 skelides skordo,5 koutalies soupas elaiolado,2 kout,soupas valsamiko,1 koutalia soupas maintano,mish koupa karydia,alatopipero.EKTELESH:katharizete kai plenete poly kala ta patzaria vazete na vrasoun prwta oi volvoi mazi me ligo mhloxydo,otan vrasoun ta vgazete apo thn katsarola kai vrazete ta kotsanakia mazi me ta fylla me prosoxh na mhn liwsoun.xefloudizete en tw metaxy tous volvous kai tous kovete se makrostena mpastounakia,kovete xontokommeno to marouli kai trivete ston trifth to mhlo kai ta karotakia.ta anakatevete s ena mpol ola mazi poly kala.strwnete ta fylla pou exete vrasei me ta kotsanakia kai sourwsei kala s ena piato topotheteite apo mia megalh koutalia salata sto kentro ki etoimazete to ntresig:vazete se mplenter to skordo ,to elaiolado,to xydi,ton maintano,kai ta karydia kai xtypate mexri na ginoun poltos,araiwnete me ligo kryo nero kathws synexizete to xtyphma,peryxinete m afto th salata sas kai servirete amesws. ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου